کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا گیمرهای حرفه ای Call of Duty بازی نمی کنند؟

بازی اول شخص تک تیرانداز Call of Duty: Black Ops در نوامبر سال 2010 منتشر شد و به سرعت لقب پرفروش ترین بازی سال آمریکا را به خود اختصاص داد. در عرض 6 هفته فروش این بازی به مرز 1 میلیارد دلار رسیده بود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ اما هرجقدر که آماتور ها عاشق این بازی هستند ، حرفه ای ها از آن دوری می کنند. چرا؟
روزانه میلیون ها کاربر به برای رقابت در مسابقات Call of Duty وارد سایت Activision Blizzard می شوند. اما بازیکنان حرفه ای به دنبال چیزی بیش از این هستند ، آنها در تورنومنت ها پولی بازی می کنند. از طرفی عرضه کنندگان ، ویژگی های جدیدی را به Black Ops دو اضافه کرده اند تا بتواند همچنان مخاطبین خود را نگه دارد.  از جمله اینکه ،هم اکنون بازیکنان می توانند بازی شان را از طریق یوتیوب به صورت زنده  از کنسول بازی خود برای هوادارانشان پخش کنند.
اما حرفه ای ها  یک مشکل  اساسی  با Call of Duty دارند . درست مثل چرخه ساعت، هر سال ،در دومین سه شنبه ماه نوامبر یک Call of Duty جدید وارد بازار می شود. هر کدام از نسخه های بازی نیز توسط توسعه دهندگان جدیدی طراحی شده اند. بنابراین هر سال ، میلیون ها بازیکن باید نسخه قدیمی خود را کنار گذاشته و پذیرای توده انبوهی از تغییرات شوند که در نسخه جدید وجود دارد.
همیشه هم اسلحه ها متفاوت  و فیزیک جهان پیچیده تر شده است، شاید این تغیرات برای یک بازیکن عادی، جالب و سرگرم کننده باشد اما برای یک بازیکن حرفه ای درست مانند یک کابوس و سناریوی وحشتناک است. مهمترین مسئله برای حرفه ای ها این است که بتوانند با یک بازی یکسان، با قوانین یکسان و برای سالها و سالها ، تمرین و بازی کنند تا بدین طریق بتوانند امتیازات خود را بالا ببرند.
تصور کنید قوانین لیگ بیسبال هر سال به طور کلی تغییر کند، هر بار از توپ های متفاوت استفاده شود و مانند اینها! به نظر شما چه پیش خواهد امد؟
حرفه ای ها به بازی های تک تیرانداز اول شخص خیلی علاقه دارند اما انها در تورنومنت های بزرگی ( مثل DreamHack سوئد، World Cyber Games کره و غیره)  که پای پول های کلان هم در آنها در میان است، شرکت می کنند و در این تورنومنت ها Counter-Strike بازی می شود. این بازی نیز هر سال به روز می شود اما در همه مسابقات ، بازیکنان با نسخه قدیمی 1.6 که در سال 2003 انتشار یافته است بازی می کنند.
Call of Duty: Black Ops II برای 4 پلت فرم پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، ویندوز و نینتندو Wii U طراحی شده اما نکته منفی اینجاست که بازیکنان این بازی روی هر یک از این پلت فرم ها نمی توانند با بازیکنی از یک پلت فرم دیگر بازی کنند.
مثلا بازی Starcraft II، که توسط همان کمپانی Activision Blizzard تولید شده برای یک بازه زمانی طولانی مدت 11 ساله طراحی شده است. بنابراین حرفه ای ها می توانند از قبل این بازی به مدت یک دهه میلیون ها دلار پول به جیب بزنند.
شاید این قابلیت که بازیکنان بتوانند بازی خود را به صورت زنده از یوتیوب پخش کنند ایده جالبی باشد اما این راهکار همیشه به همین راحتی  سبب افزایش مخاطب نمی شود.
 این مسائل روی هم رفته سبب شده است تا حرفه ای ها در تورنومنت های جهانی بازی چندان علاقه ای به Call of Duty نداشته باشند. و حتی با وجود تغییرات مثبتی فراوانی که Black Ops II داشته باز هم پولهای خود خرج این بازی نکنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12144 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/09/01 تعداد مشاهده: 3032
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

parsa10 1391/09/15 22:12
بلک آپس یک اصلشو بازی کردم قشنگ بود.دوشو میخوام بازی کنم سرعت کامپیوترم روی بازیش کم میشه. :(
داستان بلک آپس دو واقعا غیر عادی بود چون هیچ کس فکر نمیکرد این اتفاقا بیوفته توش :)
راستی شنیدم مدرن وار فار دیگه نمیاد چون از قرار معلوم آخریش مدرن وار فار 3 بود :(
داریم کم کم به مرض انقراض کال آف دیوتی میرسیم.خودتونو آمده کنید برای بازی های آتاری. :))))
م. 1391/09/02 23:10
به نظر من call of duty mw3 تا این لحضه بهترین بازی دنیاست

حتی من میخام اورجینالشو بخرم

میخواستم بدونم این گیم آپدیت هم داره ؟lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
Majid.H 1391/09/02 07:41
من کلا Warcarft مپ Dota رو بیشتر دوس دارم, چون به قول شما یکسانه و بعده این همه سال بازو طرفدار داره
من خودمCODفقط واسه تفریح بازی می کنم
Dota هم باحالتره هم سخت تر :)
حمید رضا 1391/09/02 02:21
به نظرم Black Ops 2 خراب کرد .
مهدی 1391/09/01 21:14
عزیزم احساساتی کانت نده.
همه می دونن بازی کال او دیوتی تکرار به تمام معنا است فقط به قول سافت گذر پوسته ی توپ بازی عوض می شود.
اما کاری که بتلفید می کند چیزی بیش از این است بعد از هر ورژن تغییرات اساسی ایجاد میشه.

شاید بگم کال او دیوتی فقط داره به خاطر اسمی که در اورده فروش می کنه.انجین ضعیف و تکراری ا استفاده شده در 4 ورژن کال او دیوتی.
تغییرات کوچیکی مثه کیل استرایک و دث استریک ها. دی ال سی های نا متوازن (به شدت در مدرن وارفر 3)
وجود چیت و هک های بسیار حتی در کلاینت اســــــــــتیم.
ووووو ..............
مراد 1391/09/01 19:53
بهترین بازی که من بازی کردم رزیدنت اویل 5 بودحالا منتظر نسخه pc اویل 6 هستم..............شخصا از بازیهای سوم شخص بیشتر خوشم میاد.....
صادق 1391/09/01 15:14
black ops1 فوق العاده بود.2 هم واقعا قشنگ بود.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
FSB 1391/09/01 14:48
سلام به همه و شما Angry.maN
من هم یکی از طرفداران سری COD چه onlineو چه به صورت LAN حرف این نویسنده رو قبول دارم من خودم همه سری کد رو بازی کردم الان هم برای مسابقه های رسمی فقط modern warfare 1 رو برا لن قبول دارم و داریم و ما اینطور راقبتریم که برای آنلاین هم همین مدرن 1 (COD4) رو پلی کنیم .

دوست من بلک آپس 1 هم سری خوبی از call of duty بیرون داد و این نظر شخصی هست که طرف خوشش بیاد یا بدش بیاد ولی اکثر کسایی که من میشناسم از سری بلک آپس هم بدشون نیومده .
ولی سری 2 بلک آپس یعنی black ops 2 واقعاً افتضاح کرد با این نسخه جدیدش حتی تو بعضی از سایت ها هم امتیاز دهی به این بازی رو چه از نظر گرافیک چه گیم پلی چه سایر مسائلش از بازی شرکت DANGER CLOSE یعنی همون medal of honor 2 بالا تر دادن در صورتی که 99% بازدید کنندگان مخالف چنین امتیازی بودن و نظرشون این بود که مدال بهتر از این نسخه جدید بلک آپس 2 بوده که واقعیت هم هست .من خودم هم مدال 1 هم مدال 2 رو بازی کردم .خیلی سرتر از این بلک 2 بود .ولی ... رو داستانش کار نکردن مثله مدال 1 درباره تروریست و اعراب بودش.

موفق باشیم.
GLlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
Angry.maN 1391/09/01 09:44
Call Of Duty رو دوس دارم . به نظر من سری Modern warfare همه شون عالی بودن . اما black OPS1 افتضاح به تمام معنا بود ...
دو بار نصبش کردم ، چند مرحله که رفتم دیدم وقتم داره الکی هدر میره . رقبتی هم ندارم شماره ی 2ش رو بازی کنم !
منتظر modern warfare 4 هستیم